به‌روزرسانی بزرگ "Escalation of Freedom" برای بازی "Helldivers 2" در ماه آگوست منتشر می‌شود

بازی "Helldivers 2" یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال 2024 بوده و توسعه‌دهنده آن، Arrow Head Games، در حال آماده‌سازی برای انتشار به‌روزرسانی بزرگ جدید خود به نام "Escalation of Freedom" است. این به‌روزرسانی شامل مأموریت‌ها، خطرات و البته حشرات جدیدی است که به بازی اضافه خواهند شد.

این به‌روزرسانی در تاریخ 6 آگوست منتشر می‌شود و بازیکنان را با سطح دشواری جدید 10 به چالش می‌کشد و اهداف مأموریتی جدیدی مانند یافتن و استخراج یک لارو گریه‌کننده که ترمینیدها را جذب می‌کند، معرفی می‌کند. بازی همچنین پایگاه‌های جدید و بزرگتر به شکل قلعه‌ای برای بازیکنان اضافه می‌کند تا آنها را تسخیر کنند. زیست‌بوم مرداب بازی به حالتی ترسناک‌تر تغییر می‌کند و طوفان‌های اسیدی اکنون می‌توانند زره بازیکنان و دشمنان را کاهش دهند تا هر دو طرف آسیب بیشتری ببینند. ترمینیدها و اتوماتون‌های جدید نیز با بازیکنان درگیر خواهند شد و Arrow Head Games می‌گوید که "Escalation of Freedom" شامل شگفتی‌های بیشتری است که بازیکنان باید خودشان کشف کنند. برای دیدن جزئیات بیشتر، می‌توانید تریلر این به‌روزرسانی را مشاهده کنید.

به‌روزرسانی "Escalation of Freedom" همچنین بهبودهایی در کیفیت زندگی بازی از جمله به‌روزرسانی برای جلوگیری از اخراج ناعادلانه بازیکنان به همراه دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبلاگ PlayStation، یک سیستم جدید به بازی اضافه شده است که در صورتی که بازیکنی اخراج شود، او در یک جلسه جدید به عنوان میزبان وارد می‌شود و تمام غنائم تیم از جلسه قبلی به او انتقال می‌یابد. اکنون تمام آیتم‌ها قبل از استخراج توسط بازیکن قابل جمع‌آوری هستند. تیمی که اخراج را انجام می‌دهد، پیامی در ویجت چت دریافت می‌کند که یک بازیکن اخراج شده است، اما غنائم او دست‌نخورده باقی می‌مانند.
منبع : gameinformer



نظردهی
ثبت


    نظرات